top of page

Nu Händer de saker på Åtta små tassarnas !

Stabijhoun

.Lovis paras nu med Lakriz se 23905/2012 i dagarna och


Jaxxie med Se38095/2017 Dinu


Grizzlie har parat Bordrocks tik Flaxa


Shellti

Dröjer till hösten tidigast


Jaxxie jobbar på med sitt


Grizzlie har haft många uppdrag men tyvärr inte kunnat åka på alla jag hoppas vi kan åka på fler i år .


Hollie har mått okej till och från


Doris har blivit grå om nosen


Dixxie ska snart börja på kurs vidare




Jag måste säga att ni alla valp köpare så som Stabijhoun och Shetland sheepdog ingen glömd ni är under bara alla med er hundar och mer bilder om ni orkar jag får aldrig för många inte för många roliga samtal om allt ni gör heller . Kom med för slag till Valp träffar vad ni vill göra och var jag är öppen för alla för slag .


Aroxx matte och husse jag kan inte tacka er nog för allt ni vet vad


Sen har vi under bara Sabina som tar hand om hemsidan vill ni ha hemsida så ta kontakt med Sabina hon fixar allt med datorer.


Clara Tack


Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page